maandag 27 mei 2013

Letterbak nr. 3

Ik ben weer lekker bezig geweest met een letterbak! Dit is mijn 3de alweer, helaas ben ik van de 2de vergeten een foto te maken. En deze is verkocht op de Oranje markt laatst.. Laatst heb ik mijn kleine letterbakje al laten zien hier!


Bij mijn 3de kon ik dus niet stiekem spieken wat ik er bij de vorige allemaal in gedaan had. Dus het koste weer heel wat denk werk, maar uiteindelijk heb je ook wat!
Het wit schilderen alleen is trouwens al een heel werkje.. Misschien dat ik ze ook kan spuiten? Dat is het proberen waard!
Hier onder heb ik nog een paar foto's van dichtbij zodat jullie kunnen zien wat voor een spulletjes er allemaal in zitten.

 



 
Als jullie nog tips hebben met wat er nog meer in zou kunnen dan hoor ik het graag! Ik heb namelijk nog een stuk of 4 letterbakken op zolder liggen welke gevuld kunnen worden..
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan! Als tip; je kunt ze ook als kraamcadeautje maken, een roze letterbak of een blauwe en dan met allemaal babyspuletjes erin. Succes, heel erg leuk hoor! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg!
    En ik vind je leuk!! Zelf ben ik ook op FB. Ik zal eens een linkje aanmaken op de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als een letterbak een thema heeft wordt het makkelijker. Idd voor bijv een kraamcadeau trouwcadeau kind meisje jongen
    Misschien passen er miniatuur spulletjes in voor een poppenhuis of playmobilpoppetjes van een rommelmarkt of een bepaalde hobby schilderen klein kwastje of haken breien knotje wol haaknaald kinderbreinaald
    Zomaar wat ideetjes
    Groeten Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie je mening hier achter laten!