woensdag 1 mei 2013

Oranjemarkt Eibergen

Mijn eerste keer op de markt!

Afgelopen weekend druk geweest om alle spulletjes in te pakken voor de oranje markt. Maandag 2 auto's vol ingepakt en dinsdag zijn we om half 8 vertrokken naar Eibergen.

 



10 uur zou de oranjemarkt beginnen maar voor 9 uur liepen de eerste bezoekers al rond.
Er was zelfs een vrouw die bijna bij me in de auto klom om te kijken of er wat voor haar bij zat.. Best asociaal als je het mij vraagt..
Om 9 uur hadden wij (ik en mijn moeder) de kraam zo goed als ingericht en het verkopen kon binnen! Best spannend.




Voor 10 uur had ik gelukkig de kraamhuur er al uit dus toen begon de winst binnen te komen! Ik had er voortijd niet zo veel van verwacht aangezien het toch een beetje een rommelmarkt is waar mensen opzoek zijn naar goedkope koopjes..
Maar we hebben heel goed verkocht!



We stonden helaas in de schaduw van onze eigen kraam, ik heb het dus best koud gehad terwijl het in de zon echt heerlijk was.


 Mijn moeder heeft bij de kraam zitten spinnen met een spinnenwiel, er waren veel mensen geintereseerd. Dat zie je natuurlijk niet dagelijks meer..



Er waren zelfs klanten die het even wouden uitproberen!



De hele dag ben ik overladen met complimenten en leuke reacties! Heerlijk gevoel is dat! haha!
Dus dit is zeker voor herhaling vatbaar!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. Goed gedaan en de kraam ziet er erg gezellig uit
    Wat leuk dat jd dat samen met je moeder doet!!
    Groeten
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rosanne,
    Leuk om zo ook jouw kraam nog even te kunnen zien.........Houd je ons via je blog op de hoogte van de andere markten waar je staat?
    In ieder geval tot 14 juli!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tina!
      Ik ga je zeker op de hoogte houden via hier! Mijn eerst volgende markt is 23 juni in Beltrum, maar daar zal ik nog meer over posten binnen kort!
      Lieve Groetjes Rosanne!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als jullie je mening hier achter laten!