vrijdag 6 december 2013

Eigen winkeltje

Woensdag 6 november heb ik een winkeltje geopend aan het Muraltplein 40 in Borculo.
De webshop heb ik nog helemaal niet zo lang.. Maar ik kreeg een aanbod wat ik niet kon laten schieten..
Samen met een andere brocante winkel kon ik pand huren, zo kunnen we de werk uren en de huur samen delen. Nadat we alles overlegt hadden met de verhuurders zijn we meteen begonnen de winkel in te richten.. Waarom zou je langer wachten terwijl het ook meteen kan toch!!
Op woensdag 6 november zijn we open gegaan, we zijn echt overspoeld met bloemen en kaarten! Super lief!
Ondertussen zitten we hier alweer een maandje en ik vindt het hartstikke leuk!

Dit is het winkelpand aan het Muraltplein 40 in Borculo.


Vandaag met het slechte weer buiten, lekker binnen nieuwe foto's gemaakt voor op de webshop! De nieuwste spullen op de webshop kun je vinden onder de pagina 'Laatst geplaatst'.



Volgende week vrijdag en zaterdag is er een kerstmarkt in Hummelo, op de zaterdag sta ik er met mijn brocante en hand gemaakte spullen! De markt is van 10.00 uur tot 16.00 uur aan de Dorpstraat in Hummelo! Tot dan!?







4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk voor jullie, gefeliciteerd! Wat een goed idee om samen iets te starten..loopt het winkeltje een beetje? Veel succes hoor, lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Het is heel verschillend, de ene dag hebben we goede verkoop en de andere totaal niet.. We hebben tot januari om te proberen en daarna gaan we weer in overleg met de verhuurder hoe we het verder gaan doen! Dus we moeten nog zien of het de moeite waard is!

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Gefeliciteerd joh! Doe je dit nu fulltime?
    Heel veel succes met de winkel, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ik wil er wel graag een baan bij naast, omdat hier echt niet van kan rond komen.. En ik sta ook maar 2 dagen in de winkel, dus ik heb nog genoeg tijd over!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als jullie je mening hier achter laten!